Keresés a termékekben:


Hírlevélre jelentkezem:


Leiratkozás:

facebook

Benelli TRK 502 Készleten

« Vissza

Benelli TRK 502 Készleten

2.325.000 Ft


Benelli TRK 502 Készleten

Termékleírás Érdeklődni szeretnék

Benelli TRK 502 Készleten leírása:

A2-vel is vezethető!

- metálgrafit színben

Egy perces élményvideó:
https://www.youtube.com/watch?v=Hj0wIGzKC0Q

Olaszországban, a Benelli TRK modellekből, 2022-ben, 6.543 db-ot adtak el, ezzel a legnagyobb darabszámban eladott motor volt Itáliában, immáron a második alkalommal!

OFF:
Van (vagy talán volt?) egy bakancslistás álmom - amit már-már elengedtem - de meglátva a Benelli TRK modelljeit, újra felhorgadt bennem a kívánalom:

- Szeretnék elmotorozni a francia tengerpartra, át az osztrák Alpokon, meg a Dolomitok hágóit mehgódítva. Majd le a francia tengerpara, és az ott végighúzódó szerpentínen, egészen St. Tropezig, ahol a "Csendőr" filmek játszódnak, Lui 'de Funessel. (Máthé Tamás)


A kinzet önmagáért beszél, de közelről jobban megnézve látjuk, hogy az illesztések, a részletek is mind-mind szépek, kultúráltak.

Külön plussz pont, hogy a Benelli az alapárban olyan kiegészítőkkel vannak felszerelve, amit - legyünk őszinték - más márkáknál igen húzós áron lehet beszerezni.
És persze mindez akkor tűnik fel, mikor felül az ember a motorra, és azt érzi, hogy minden ott van már felszerelve, amire szüksége lehet.

A plexi, a két kis kiegészítő plexijével, a kézvédők, a nagyon hasznos bukócső, hátsó doboztartó konzol, a középsztender, az USB kivezetés, stb.

A kéthengeres 180-ra ékelt TRK blokk meglepően sima járású, így kis fordulaton sem szaggat be.
A hangja pedig? - Ah! Inkább gyertek el és hallgassátok meg...
(Szóval mély, tekintélyt parancsoló, és a fordulatot ahogy veszi - beleborzong az ember.)

Persze igen, "csak" 500 köbcenti, és nincs 120 LE, viszont lehet A2-vel vezetni.

És ha valaki nem akar többet, mint igazán jókat barangolni, arra tökéletes a Benelli TRK 502-es modellje, és mindez egy nagyon kedvező áron, egy olyan megjelenésű géppel, amely messze túlmutat az elvárhatón!


És ha valakit nem győztem meg, vagy nem érti, hogy mit is szeretnék "átadni", hát nézze meg ezt a másfélperces videót - ITT


Benelli TRK 502 X

Motor: Soros 2 hengeres, 4 ütemű, folyadékhűtés, DOHC 8 szelep

Hengerűrtartalom: 500 ccm
Max teljesítmény: 35 kW (47,6 LE) / 8500 ford/perc
Max nyomaték: 45 Nm/ 5000 ford/perc
Sűrítés: 11,5:1
Furat x löket: 69x66.8 mm

Üzemanyag ellátás: Injektor
Kipufogórendszer: Katalizátoros, lambdaszonda (EURO 5)
Kuplung: Olajfürdős
Váltó: Mechanikus, 6 sebesség
Hajtás: Lánchajtás

Gyújtás: ECU-TLI
Gyújtógyertya: NGK CR8E
Indítás: Elektromos önindító

Váz: Acél
Első felfüggesztés: Állítható fordított villa Ø 50mm
Első teleszkóp út: 145 mm
Hátsó felfüggesztés: Hátsó lengőkar központi, rugó előfeszítés állítható
Hátsó lengéscsillapító út: 50 mm

Első fék: Dupla tárcsás ø320 mm, 4 dugattyús, ABS
Hátsó fék: Szimpla tárcsás ø260 mm, dupla dugattyús, ABS

Első/hátsó felni típus: Küllős alumínium ötvözet
Első gumi: 110/80- R19
Hátsó gumi: 150/70 - R17

Hosszúság: 2200 mm
Szélesség: 915 mm
Magasság: 1480 mm
Ülésmagasság (vezető): 860 mm
Tengelytáv: 1525 mm
Hasmagasság: 220 mm
Önsúly: 235 kg

Tank: 20 L(tartalék 3 L)
Fogyasztás: 4,4L/100km
Max.terhelhetőség: 192 kg
Max.sebesség: 165 km/h

2.325.000.- Ft

A feltüntetett árak a regisztrációs adót, valamint a forgalomba helyezés költségeit nem tartalmazzák.


Az árak tájékoztató jellegűek. Aktuális árakért érdeklődj telefonon: 52/532-555

Benelli képviselet Debrecen




Az esetleges elírásért felelősséget nem tudunk vállalni.
A weblapon található árakról kérjen pontosítást!